wtorek, 29 października 2013

Chatka pod Potrójną

Podczas mojej ostatniej wędrówki po Beskidzie Małym, o której możecie przeczytać tutaj, odwiedziłem leżące między Potrójną, a Łamaną Skałą - Studenckie Schronisko Turystyczne "Pod Potrójną".




Schronisko to mieści się w góralskim, drewnianym domu z 1911 roku.

Chatka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Czas w niej zatrzymał się już dawno w miejscu, a ja dzięki temu mogłem poczuć jej magiczny i niepowtarzalny klimat sprzed kilkudziesięciu lat.

Więcej informacji na temat chatki:  http://www.potrojna.com.pl/

Galeria zdjęć chatki i jej otoczenia:













4 komentarze:

  1. Muszę się tam w końcu wybrać, zwłaszcza, że prowadzi ją m.in. moja znajoma :) Już na zdjęciach wygląda, że ma górski klimat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chatka faktycznie wygląda klimatycznie. Jak to dobrze, że są ludzie, którzy prowadzą to schronisko i nie skazali tego budynczku na czasową zagładę. Będąc w okolicy - nie wiem tylko kiedy :( - z pewnością odwiedzę to miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne miejsce. I widzę, że można pójść po rozum do głowy, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram się tam 25 września 2016r.

    OdpowiedzUsuń