sobota, 16 listopada 2013

Dankowice ... nasze okolice

Dankowice to wieś należąca do powiatu bielskiego w woj. śląskim. Znajduje się ona w pobliżu takich miast jak Bielsko-Biała, Brzeszcze, Kęty i Czechowice - Dziedzice. 
Oczywistym krajobrazem, jak to na wieś przystało, są liczne pola uprawne, ale oprócz nich znajduje się tu również duża ilość stawów hodowlanych, których brzegami lubimy często spacerować.

Zainteresowanym polecam odwiedzić również stronę http://www.dankowice.pl/
  
Widok na Hrobaczą Łąkę i Gaiki w Beskidzie Małym ... 

... oraz Skrzyczne, Magurę, Klimczok i Szyndzielnię w Beskidzie Śląskim.
 

















6 komentarzy:

  1. Czwarte zdjęcie od dołu wprost genialne! :) Reszta również bardzo udana, przyjemne okolice :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja żonka miała takiego "fuksa" :) To zdjęcie było zrobione przez okno dachowe z wc :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia Mateuszu :)...z sentymentem obejrzałem, bo są to bardzo dobrze znane mi miejsca :)...też tu kiedyś spacerowałem, gdzieś, za tymi stawami jest mój rodzinny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia są wspaniałe , z przyjemnością obejrzałam... to moje klimaty :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te okolice :) Dobrze jest mieć blisko domu gdzieś wyskoczyć nawet na krótki spacerek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i super fotki. Czasami blisko domu można odkryć cuda. Piękny jest żuraw. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń